tag:blogger.com,1999:blog-3808881817083763529.post8090942737422742645..comments2024-03-07T16:43:13.587+01:00Comments on Zrób sobie drona - czyli jak zbudować własny dron: [6] Budujemy quadcopter - 10 porad i wskazówek do pierwszego lotuUnknownnoreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-3808881817083763529.post-66087958829439306402023-02-21T13:47:23.574+01:002023-02-21T13:47:23.574+01:00Chętnie wykorzystam zdobyte tu informacje w prakty...Chętnie wykorzystam zdobyte tu informacje w praktyce. Mikołajhttps://magsteron.pl/siemens-simatic-s7-400 noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3808881817083763529.post-64142839820106276242022-11-24T15:25:53.601+01:002022-11-24T15:25:53.601+01:00Ja podejmuje próby ale na razie kończą się z rożny...Ja podejmuje próby ale na razie kończą się z rożnym skutkiem. Oliwierhttps://re-oca.pl/index.php/pl/skup/skup-cenniknoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3808881817083763529.post-51631824635218692162015-02-24T23:12:38.535+01:002015-02-24T23:12:38.535+01:00Też się zastanawiałem skąd taka masa:) Rama Multir...Też się zastanawiałem skąd taka masa:) Rama Multirotor:<br />http://abc-rc.pl/Multirotor-Diatone-Q680-V3 i do tego podwozie to razem 760g - jednak sporo więcej niż węglowy Tarot:) Bez gimbala i zestawu fpv wychodzi jakieś 1400g. moze mniej. Dzięki za wyjaśnienie co do lipola. I tak miałem zamawiać większy zapas, a tymczasem spróbuję połączyć 2x2200mAh równolegle.Jacekhttps://www.blogger.com/profile/06937028493190802196noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3808881817083763529.post-33977703443930862692015-02-24T22:33:03.200+01:002015-02-24T22:33:03.200+01:00Sprawdziłem u siebie z ciekawości, z baterią 3300m...Sprawdziłem u siebie z ciekawości, z baterią 3300mAh 3S całość waży 1350g (więc więcej niż podałem wcześniej 1,2kg), gimbal sam 200g, z kamerą 250g, razem 1600g z hakiem. A czas lotu zdecydowanie dłuższy. Ale u Ciebie baterią 2100mAh to zdecydowanie słaby pomysł, bo kopter potrzebuje zapas ok. 1000mAh - przy takiej pojemnosci baterii napięcie spada do 10,4V przy którym mam ustawiony alarm i w zasadzie wtedy ląduje. Więc mając te 3300mAh mam ok, 2300-2500mAh do wykorzystania zanim spadnie napięcie do alarmowego. U Ciebie wychodzi, że masz 1100mAh do wylatania i stąd te 3-4 minuty. Załaduj baterię ok. 4000mAh to polatasz 3 razy dłużej. I nie wiem skąd te 1750g?...Michałhttps://www.blogger.com/profile/07633927344076396921noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3808881817083763529.post-61392136101005503652015-02-24T20:16:57.915+01:002015-02-24T20:16:57.915+01:00U mnie po dołożeniu gimbala całość bez pakietu...1...U mnie po dołożeniu gimbala całość bez pakietu...1750g. Czas lotu 3-4min. (pakiet 2100mAh 3S, silniki MT2216, śmigła 1045, regle 20A) Zastanawiałem się czy założyć śmigła 11 cali albo pakiet 4S ale wg eCalc.ch nie zmieni to za wiele co do czasu lotu a ryzykuję przegrzaniem silników przy większym napięciu...Jacekhttps://www.blogger.com/profile/06937028493190802196noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3808881817083763529.post-81119074382661315992015-02-24T11:37:15.252+01:002015-02-24T11:37:15.252+01:00Latem, na baterii 3300mAh, 3s, 10x4.5 lata około 1...Latem, na baterii 3300mAh, 3s, 10x4.5 lata około 11 minut przy wadze 1,2kg. Po zamontowaniu gimbala na tych samych ustawieniach czas lotu skrócił się do ok. 7-8 minut, waga 1,5kg. Póki co nie zmienialiśmy śmigieł ani baterii, obecnie latamy bez gimbala i te 10-11 minut/baterię wystarcza. Wkrótce będziemy robić test baterii, obciążenia i czasu lotu to może dojdziemy do tego jaki zestaw będzie najbardziej optymalny ;)Michałhttps://www.blogger.com/profile/07633927344076396921noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3808881817083763529.post-8023724568149291012015-02-24T11:30:56.507+01:002015-02-24T11:30:56.507+01:00Jakie udało się uzyskać wam długość lotu? Ile waży...Jakie udało się uzyskać wam długość lotu? Ile ważył model? Czy po obciążeniu gimbalem zrezygnowaliście z połączenia LiPo 3S + śmigła 1045 na rzecz czegoś wydajniejszzego?Jacekhttps://www.blogger.com/profile/06937028493190802196noreply@blogger.com